فرض کنید شما مدیر یک شرکت اینترنتی فروشند لوازم ورزشی هستید ، سال ها است که در اکثر کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کارتان در رتبه های اول گوگل قرار دارید اما میزان فروشتان ثابت است و تغییری نمی کند به یک متخصص سئو و بهینه سازی سایت مراجعه می کنید تا علت را جویا شوید ، این کارشناس سئو با بررسی دقیق سئو سایت شما با ارائه گزارشی به اطلاع شما می رساند که تمام زحماتی که کشیدید و هزینه های که در طی این سال ها انجام دادید ، هیچ ارزشی نداشته ، شما فکر می کنید در این گزارش سئو چه نوشته شده است ؟
بله دقیقا درست است این کسب و کار اینترنتی با وجود قرار داشتن اکثر لینک های سایتش در رتبه های اول گوگل تنها در تعداد معدودی کلمه کلیدی مناسب برای کسب و کارش در رتبه های اول گوگل قرار دارد ، برای مثال یکی از محصولات این فروشگاه را با هم بررسی می کنیم ، فرض کنید این فروشگاه کفش اسکیت را می فروشد ، اگر کلمه کلیدی : کفش اسکیت ، 100 بازدید روزانه ، کلمه کلیدی : خرید کفش اسکیت ، 137 بازدید روزانه و یا حتی کلمه کلیدی : کفش اسکیت زمستانی 67 بازدید روزانه داشته باشد این فروشگاه در کلمه کلیدی : کفش اسکیت سفید ، که تنها 21 بازدید روزانه داشته است در رتبه اول گوگل قرار داشته.
بنابراین می توان نتیجه گرفت ، انتخاب کلمه کلیدی مناسب بخش مهمی از فرآیند سئو سایت است که با انتخابی مناسب موجب افزایش بازدید سایت و در نتیجه افزایش فروش و درآمد شما خواهد شد ، بد نیست به این نکته نیز اشاره نماییم که کلمات کلیدی معمولا از طریق مشورت متخصص سئو و بهینه سازی سایت با صاحب کسب و کار و همچنین با بهره گیری از نرم افزارهای آنالیز انتخاب می شوند.
آقای سئو به عنوان برترین گروه سئو و بهینه سازی سایت در ایران با بهره گیری از برترین متخصصان سئو و بهینه سازی سایت با ارائه آنالیز و مشاوره سئو رایگان ، قصد دارد گام بلندی به سوی کسب رتبه اول گوگل و جلب رضایت شما عزیزان بردارد. آقای سئو ، به پشتوانه انجام چهار مرحله کلیدی ( آنالیز قدرت سئو سایت ، آنالیز کلمات کلیدی ، تجزیه و تحلیل رقبا ، سئو و بهینه سازی سایت ) به شما کمک می کند تا رتبه اول گوگل باشید.