سئو یا تبلیغات؟ از جمله سوالات و چالش های ذهنی مدیران کسب و کارهای اینترنتی است. که هر چه وسعت کسب و کار و بودجه مورد نظر برای آن ها کوچکتر و کم تر باشد به دردسر بزرگتری برای آن ها تبدیل خواهد شد.
معمولا کسب و کارهای بزرگ اینترنتی از راهکارهای سئو و تبلیغات به صورت توامان و همراه با هم استفاده می نماید و از دید آن ها نادیده گرفتن هر یک از این دو مورد منتج به از دست دادن تعداد بسیاری کاربر می شود که هر یک به عنوان مشتریان بالقوه در نظر گرفته می شوند و تبدیل نمودنشان به مشتریان بالفعل کار آنچنان سختی به نظر نمی رسد.
اما کسب و کارهای اینترنتی به نسبت کوچکتر با توجه به بودجه محدود ترشان در این راستا معمولا به استفاده توامان این دو شیوه مردد هستند و معمولا هم تبلیغات را با توجه به این که ظاهرش بهتر دیده می شود ( برای مثال بنری که در یک سایت قرار می گیرد توسط مدیران کسب و کار نیز قابل رویت ایست ) نسبت به سئو و بهینه سازی سایت که معمولا تاثیراتش بعد دو ماه خود را نشان خواهد داد ترجیح می دهد.
کارشناسان آقای سئو با توجه به مشاهدات روزمره و تجربیات خود به این نتیجه رسیده اند که به هیچ عنوان نباید تبلیغات را کنار گذاشت اما هزینه کرد در راستای سئو ، ماندگاری بیشتر ، میزان صرفه جویی در هزینه بیشتر و همچنین تاثیرات بر فروش بیشتری را نسبت به تبلیغات دارد. بنابراین سئو را به عنوان یک رویکرد برگزیده به مدیران کسب و کار پیشنهاد می نمایند.
آقای سئو به عنوان برترین گروه سئو و بهینه سازی سایت در ایران با بهره گیری از برترین متخصصان سئو و بهینه سازی سایت با ارائه آنالیز و مشاوره سئو رایگان ، قصد دارد گام بلندی به سوی کسب رتبه اول گوگل و جلب رضایت شما عزیزان بردارد. آقای سئو ، به پشتوانه انجام چهار مرحله کلیدی ( آنالیز قدرت سئو سایت ، آنالیز کلمات کلیدی ، تجزیه و تحلیل رقبا ، سئو و بهینه سازی سایت ) به شما کمک می کند تا رتبه اول گوگل باشید.